انواع عصاره ها در مراقبت از مو و پوست

انواع عصاره ها در مراقبت از مو و پوست

ویتامین E  

ویتامین E

ویتامین E به دلیل دارا بودن خاصیت انتی اکسیدانی با رادیکال‌های آزاد سطح پوست مقابله کرده و سلول‌های پوست و مو را از تخریب توسط آن‌ها نجات می‌دهد و همچنین از   سفید شدن موها در سنین پایین جلوگیری کند. ویتامین E به عنوان یک ماده مغذی محلول در روغن، سنگین‌تر از محصولات محلول در آب است و استفاده از آن، مانع از دست دادن رطوبت که عامل کم آبی پوست است، می‌شود.

این ویتامین با افزایش تولیدکلاژن پوست ( وظیفه آن حفظ خاصیت ارتجاعی پوست است) مانع از پیری بدن و پوست شما می‌شود. در نتیجه چروک شدن، کدر شدن و افتادگی پوست شما به تاخیر می‌افتد. این ویتامین موجب افزایش جریان خون‌رسانی به پوست سر می‌شود و رطوبت طبیعی پوست سر را حفظ می‌کند. درنتیجه، پوست سر خشک و پوسته پوسته نمی‌شود. مطالعات نشان داده‌اند ،کمبود آنتی اکسیدان‌ها مثل ویتامین E ممکن است با ریزش مو ارتباط داشته باشد. ویتامین E برای موخوره هم مفید است.

محصولاتی که در فروشگاه ما حاوی ویتامین E می باشد: شامپو مغذی و نرم کننده مناسب انواع مو حاوی ویتامین E





عصاره انار

عصاره انار

از میان خواص انار برای مو باید به این اشاره کرد که اسید پونیکیک موجود در دانه‌های انار، فولیکول‌های مو را قوی‌تر می‌کند. گردش خون مناسب در پوست سر از دیگر مزیت‌های این میوه است. انار به تحریک رشد مو با بیرون آوردن روغن‌های طبیعی در موهای شما و جلوگیری از شکستن مو کمک می‌کند. یکی دیگر از خواص انار برای مو، استفاده از آن برای مو‌های رنگ شده و آسیب دیده است. انار خاصیت آبرسانی قوی دارد و این خاصیت، باعث ترمیم آسیب‌ موهای رنگ شده و دکلره می‌شود.

علاوه بر این، مقادیر زیادی آنتی‌اکسیدان آن نیز باعث رشد مو و جلوگیری از ریزش مو می‌شود. اسیدهای میوه موجود در عصاره‌ی انار به تجدید سلول‌ها سرعت می‌بخشد، بافت پوست را ترمیم می‌کند و به پوست کدر جانی دوباره می‌دهد.

محصولاتی که در فروشگاه ما حاوی عصاره انار می باشد: ماسک جوان کننده پوست صورت حاوی عصاره انار  ،  شامپو مخصوص موهای رنگ شده حاوی عصاره انار و شی باتر و کراتین





عصاره کافئین

عصاره کافئین

کافئین با افزایش آدرنالین در خون باعث تقویت سطح انرژی و عملکرد فیزیکی می‌شود. کافئین سرشار از آنتی اکسیدان است و در صورت مصرف متوسط، فواید چشمگیری دارد.کافئین تعادل را به مو باز می‌گرداند. هر رشته مو حاوی پروتئین و کراتین است. هر دو ماده برای حفظ موهای بلند و قوی بسیار مهم هستند.

کافئین برای مو نه تنها تأثیر مثبتی بر تولیدپروتئین و کراتین دارد، بلکه از تخریب کراتینوسیت‌های تولید کننده کراتین جلوگیری می‌کند و موها را انعطاف‌ پذیرتر و سالم‌تر می‌کند. کافئین یک محرک است، جریان خون را در فولیکول های مو بالا می برد. این کار باعث رشد سریع تر مو و قوی تر شدن آن می شود، همچنین ظاهری پرتر و ضخیم تر به موها می دهد.

محصولاتی که در فروشگاه ما حاوی  کافئین می باشد: شامپو تقویت کننده و ضد ریزش حاوی کافئین عسل





عصاره درخت چای

عصاره درخت چای

فواید این روغن نه تنها محدود به سلامت پوست و رفع جوش و آکنه نمی‌شود بلکه برای رفع آسیبهای مربوط به موها نیز بسیار موثر است. این ماده در کمک به پاکیزگی موها، قوی و محکم شدن تارهای مو و کاهش شوره و خارش سر نقش موثری دارد. روغن درخت چای، گردش خون را بهبود می بخشد که به دفع سموم و تحریک فولیکول های خفته مو کمک می کند.

 ضد قارچ، ضد باکتری، ضد التهاب و آنتی اکسیدانی روغن درخت چای تضمین می کند که موهای شما سالم و تمیز می مانند. بهبود سلامت پوست سر باعث می شود فولیکول ها بیشتر پذیرای مواد مغذی شوند و منافذ باز شده به افزایش رشد مو بدون مانع کمک می کنند.

محصولاتی که در فروشگاه ما حاوی عصاره درخت چای می باشد: شامپو ضد شوره حاوی عصاره درخت چای و بابونه  ،  ماسک مو دوفاز حاوی عصاره آلوئه ورا و چای سبز





عصاره بابونه

عصاره بابونه

این گیاه شامل خواص ضدعفونی است که فولیکول‌های مو را ازآلودگی و چربی‌های مسدودکننده رهایی می‌بخشد و رشد مو را افزایش می‌د‌هد. بابونه همچنین مانع از رشد باکتری‌ها شده و موی شما را تمیز و شاداب نگاه می‌دارد.گیاه بابونه داروی گیاهی مفیدی برای درمان شوره سر است و در تسکین خارش حاصل از آن تأثیر دارد. از شامپو ضد شوره حاوی عصاره گیاهی بابونه به طور منظم در نواحی پوست سر استفاده کنید و به آن اجازه دهید تا معجزه‌اش را نشان دهد.عصاره بابونه موجب خنک کردن پوست، خاصیت آبرسانی و تقویت کنندگی قوی برای پوست صورت دارد. البته پوست ملتهب و قرمز را نیز درمان می‌کند. در واقع می‌توان از کرم مرطوب کننده بابونه به عنوان کرم ضد التهاب پوست نیز یاد کرد.

محصولاتی که در فروشگاه ما حاوی عصاره بابونه می باشد: شامپو ضد شوره حاوی عصاره درخت چای و بابونه  ،  کرم ترک پا 75 مرطوب کننده قوی و برطرف کننده ترک های عمیق دست وپا





عصاره آرگان

عصاره آرگان

روغن آرگان از نادرترین روغن‌های موجود در کل دنیاست. سرشار از اسیدهای چرب است، اما دو نوع اسید چرب اسید اولئیک و اسیدلینولئیک ویژه‌ترین اسیدهای آن هستند.لینولئیک اسید، التهاب و آکنه پوست را کاهش داده و سطح رطوبت آن را تا حد خوبی بالا می‌برد. اسید اولئیک هم اسیدی است که باعث افزایش نفوذپذیری پوست می‌شود و به دیگر مواد تشکیل دهنده روغن آرگان اجازه‌ی نفوذ راحت‌تر و بیشتری را می‌دهد.این روغن برای انواع مختلف مو و پوست مفید است.روغن آرگان، موهای شما را از ریشه موتا نوک مو، تقویت می‌کند و باعث ترمیم موهای آسیب‌دیده می شود. اگر بیش از حد از مواد شیمیایی استفاده کنید، درخشندگی و سلامت موهای شما به خطر می‌افتد.با استفاده از روغن آرگان، موهایتان بار دیگر قوی و هیدراته می‌شود و نرمی‌ و انعطاف خود را به دست می‌آورد.

محصولاتی که در فروشگاه ما حاوی عصاره آرگان می باشد: کرم مرطوب کننده دست و صورت حاوی روغن آرگان کاسه ای ،شامپو ضدوز مخصوص موهای خشک آسیب دیده حاوی روغن آرگان ویتامین E ، لوسیون نرم کننده بدن حاوی روغن آرگان ، ژل شستشوی صورت کرمی پمپی حاوی روغن آرگان ،صابون صورت آرگان





 عصاره جوانه گندم

عصاره جوانه گندم

جوانه گندم سرشار از ویتامین های A،B1،B6،B12،E است که همگی دارای فواید بسیاری برای جلوگیری از ریزش مو و سفید شدن آن است همچنین نباید از مواد سودمند دیگری مانند اسید فولیک، کلسیم، فسفر، روی، ید، سلنیوم و منیزیوم درون جوانه گندم غافل شد. جوانه گندم باعث جایگزینی رطوبت ازدست‌رفته مو شده و مانع آسیب رسیدن به موها می‌گردد.از خواص قابل توجه عصاره گندم جوانه زده می توان از دارا بودن ویتامین E نام برد که موهای شما را تقویت کرده و شوره و ریزش موها را کاهش می دهد. دارای خاصیت نرم کنندگی و مرطوب کنندگی است و به عنوان یک درمانگر طبیعی، تا حد زیادی چروک ها و خط های به وجود آمده روی پوست را ترمیم می نماید.

محصولاتی که در فروشگاه ما دارای عصاره جوانه گندم می باشد: شامپو مغذی روزانه حاوی عصاره روغن جوانه گندم و آلوئه را

 





عصاره آلوئه ورا

عصاره الوئه ورا

آلوئه ورا دارای آنزیمی است به نام پروتئولایتیک که می‌تواند سلول‌های پوستی را ترمیم نماید و بازسازی کند. این آنزیم با بازسازی سلول‌های سر می‌تواند از ریزش مو جلوگیری کرده و مقاومت مو را افزایش دهد. آلوئه ورا ممکن است رسوبات سلول های مرده پوست و سبوم (چربی پوست) را از بین ببرد که فضا را برای سلول های پوست جدید و رشد موی سالم‌تر فراهم می کند. آلوئه ورا دارای ویتامین‌های ضروری برای سلامت پوست است. این گیاه برای رفع التهاب پوست، به خصوص زمانی که آفتاب سوخته شده باشد کمک می‌کند و آبرسانی بالایی دارد. آلوئه ورا می‌تواند به رفع جوش صورت هم کمک کند.

محصولاتی که در فروشگاه ما حاوی عصاره آلوئه ورا می باشد: شامپو مغذی روزانه حاوی عصاره روغن جوانه گندم و آلوئه را ، ماسک مو دوفازحاوی عصاره آلوئه ورا و چای سبز،ژل شستشوی صورت مخصوص پوست خشک و حساس

 

 





عصاره مورینگا

عصاره مورینگا

گیاه مورینگا منبعی از مواد مغذی ، اسیدهای آمینه و مواد معدنی با ارزش است که به عنوان آنتی اکسیدان ، ضد التهاب و تقویت کننده سیستم ایمنی بدن عمل می کنند.از دیگر خواص روغن مورینگا این است که می تواند با بهبود گردش خون در کف سر و تغذیه رسانی کامل بافت سلولی کف سر، مقاومت ریشه موها را افزایش داده و بنابراین از ریزش مو جلوگیری نماید. گیاه مورینگا منبع غنی از ویتامین A است؛ این ویتامین در رشد و کاهش ریزش موها نقش بسزایی دارد. کمبود این ویتامین سبب ضخیم شدن پوست سر، خشکی موها و شوره سر می شود.به جز ویتامین A، گیاه مورینگا منبعی از ویتامین E است که خاصیت آنتی اکسیدانی قوی دارد و سبب افزایش گردش خون در پوست سر می شود؛ این امر موجب جذب مواد مغذی بیشتر در فولیکول های مو می شود.

محصولاتی که در فروشگاه ما حاوی عصاره مورینگا می باشد: شامپو مخصوص موهای حساس و آسیب دیده حاوی روغن مورینگا

 





کو آنزیم کیوتن

کو آنزیم کیوتن

کوآنزیم کیوتن می‌تواند پوست شما را سفت و محکم کند؛ زیرا دارای خواص آنتی‌اکسیدانی قوی است. این خواص به خنثی کردن اثرات مضر رادیکال های آزاد که باعث افتادگی پوست می‌شوند، کمک می‌کند.کیوتن خاصیت دیگری هم دارد که باعث شده تا این اندازه برای پوست مهم دانسته شود. آن هم این است که باعث می شود سلول های پوستی شما با سرعت بیشتری بازسازی شوند. یعنی سلول های جدید با سلول های قدیمی جایگزین می شوند. به این ترتیب پوست شما همیشه شاداب و جوان می ماند. همچنین با کنار رفتن سلول های قدیمی رنگ پوست شاداب و درخشان خواهند ماند.

محصولاتی که در فروشگاه ما حاوی  کوآنزیم کیوتن می باشد: لوسیون نرم کننده بدن حاوی کو آنزیم کیوتن

 





روغن هسته انگور

عصاره انگور

روغن هسته انگورسرشار از فلاوانوئید، بتاکاروتن، ویتامین C و E است خاصیت های زیادی دارد و زمانی راز بسیاری از محصولات آرایشی قدیمی بود. این روغن به‌راحتی جذب پوست می‌شود و خواص زیادی برای پوست شما دارد. روغن هسته انگور برای پوست های چرب یا مستعد آکنه عالی است. روغن هسته انگور دارای خواص بی‌نظیری برای پوست بوده که یکی از آن خواص لایه برداری پوست است. با لایه‌برداری کردن، جریان خون در رگ‌ها افزایش می‌یابد و پوست برای تولید کلاژن بیشتر تحریک می‌شود.از فواید مهم روغن هسته انگور می توان به درمان شوره سر و به حداقل رساندن ریزش مو نیز اشاره کرد.

محصولاتی که در فروشگاه ما  حاوی روغن هسته انگور می باشد: اسکراب لایه بردار صورت ، اسکراب سفید کننده صورت

 





عصاره انجیر

عصاره انجیر

یک مطالعه نشان داد که عصاره انجیر دارای اثر آنتی اکسیدانی می باشد که درصد عمق چین و چروک را کاهش می دهد. فرمولاسیون عصاره میوه انجیر باعث افزایش هیدراتاسیون پوست می شود. از این رو، انجیر می تواند به عنوان درمانی برای رنگ دانه سازی بیش از حد، درمان آکنه ، درمان کک و مک و چین و چروک مفید باشد.از دیگرخواص انجیرمی توان به روشن کنندگی پوست اشاره کرد.انجیر حاوی مواد مغذی مانند: منیزیم، ویتامین C و ویتامین E است که رشد مو را تقویت می کند. مواد مغذی ضروری موجود در این میوه، گردش خون را در پوست سر تحریک می کند تا رشد مو را تسریع کند.

محصولاتی که در فروشگاه ما حاوی عصاره انجیر می باشد: ژل شستشوی صورت مخصوص پوست خشک و حساس

 





عصاره لیمو

عصاره لیمو

لیمو ترش برای پوست های مستعد آکنه بسیار موثر می باشد، روشن شدن لکه های تیره و سفت شدن پوست از بارزترین ویژگی های لیمو ترش به شمار می رود.لیمو ترش دارای مقادیر بالای ویتامین C و آنتی اکسیدان است که می تواند به رفع چین و چروک و جوان سازی پوست صورت کمک کند. لیمو ترش یک روش طبیعی برای حذف سلول های مرده پوست می باشد و کمک به سفید تر و روشن تر شدن پوست زانو، آرنج، کشاله ران و زیر بغل می کند.لیموترش تولید کلاژن را در پوست تحریک می‌کند. همچنین به عنوان یک آنتی اکسیدان ، ویتامین C رادیکال های آزاد که به کلاژن آسیب می رسانند را از بین برده و پوست صاف تری برای شما ایجاد می کند.

محصولاتی که در فروشگاه ما حاوی عصاره لیمو ترش می باشد: اسکراب سفید کننده صورت ، شامپو حجم دهنده مخصوص موهای چرب و نازک حاوی عصاره لیموترش و آویشن

 





عصاره آویشن

عصاره آویشن

آویشن با تقویت پیاز مو از ریزش موی سر جلوگیری میکند. یکی دیگر از علت‌هایی که باعث ریزش مو در افرادی که زمینه ژنتیکی آن را ندارند می‌شود استرس و قرار گیری در شرایط تنش زاست ، آویشن یک آرامبخش موثر است که می‌تواند در حل این مشکل بسیار موثر باشد. اگر با چربی سر و موهای تان درگیر هستید می توانید از آویشن کمک بگیرید. آویشن در رفع چربی موها بسیار مفید عمل کرده تا حدی که می‌تواند با استفاده مداوم جنس موها را از چرب به خشک تغییر دهد.آویشن با بهبود گردش خون کف سر باعث تحریک فولیکول مو شده و در نتیجه رشد موها را تسریع می بخشد.

محصولاتی که در فروشگاه ما حاوی عصاره آویشن می باشد: شامپو حجم دهنده مخصوص موهای چرب و نازک حاوی عصاره لیموترش و آویشن

 





عصاره خیار

عصاره خیار

به گفته متخصصین پوست، عصاره خیار دارای مزایای مراقبت از پوست از جمله ویتامین C، اسید کافئیک، اسید آمینه و اسیدهای چرب است  که ویتامین c و اسید کافئیک هر دو برای کاهش پوست ملتهب یا تحریک شده مناسب هستند و خاصیت هیدراتاسیون آن به دلیل داشتن آب زیاد است. حتی افرادی با حساس ترین نوع پوست می توانند از عصاره خیار برای زیبایی استفاده کنند.خیار یک آبرسان بسیار قدرتمند است؛ بنابراین می‌تواند با شاداب کردن و روشن کردن پوست گودی زیر چشم را از بین ببرد.عصاره خیار سرشار از مواد مغذی مانند آب، پتاسیم، سولفات و ویتامین های A و C است که باعث تسکین آفتاب سوختگی می شود.

محصولاتی که در فروشگاه ما حاوی  عصاره خیار می باشد: تونیک پاک کننده آرایش صورت مناسب پوست خشک و حساس ، تونیک پاک کننده آرایش صورت مناسب پوست چرب و جوش دار

 





عصاره زیتون

عصاره زیتون

روغن زیتون مملو از ویتامین‌ها، چربی‌ها و آنتی‌اکسیدان‌های سالم است و این مواد می‌توانند به داشتن پوستی سالم‌تر کمک کنند. روغن زیتون رطوبت پوست را نگه داشته و باعث آبرسانی به پوست می‌شود. البته آنتی اکسیدان‌های موجود در آن باعث جلوگیری از پیری زودرس می‌شوند.این روغن سرشار از ویتامین E است، یک آنتی اکسیدان که از پوست در برابر هر نوع عوامل خارجی مختلف مانند اشعه های خشن خورشید یا باد محافظت می کند. بافت سبک روغن زیتون آن را به یک مرطوب کننده کامل و بدون چسبندگی تبدیل می کند که برای مدت طولانی باقی می ماند و برای انواع پوست مناسب است.

محصولاتی که در فروشگاه ما دارای روغن زیتون می باشد: کرم ترک پا مرطوب کننده قوی و برطرف کننده ترک های عمیق دست و پا

 





عصاره عسل

عصاره عسل

عسل یک مرطوب کننده طبیعی به شمار می رود که می تواند رطوبت را از هوا گرفته و آن را به پوست و موی شما برساند. می تواند همانند یک نرم کننده عمل کند و از شکسته شدن موها جلوگیری به عمل آورد. با این نقش هایی که ایفا می کند می تواند باعث تقویت و افزایش سلامت موهای تان شده و بلند نگاه داشتن مو را تسهیل می کند. همچنین عسل با گرفتن رطوبت از محیط می تواند برای خشکی پوست و چروک های آن نیز مفید باشد.عسل سرشار از آنتی‌اکسیدان‌های مختلف است که می‌توانند از آسیب‌ دیدن مو جلوگیری کنند و پوست سر و مو را سالم نگه دارند.

محصولاتی که در فروشگاه ما حاوی عصاره عسل می باشد: شامپو تقویت کننده و ضد ریزش حاوی کافئین عسل

 





عصاره آووکادو

عصاره آووکادو

میوه آووکادو و روغن آن دارای ویتامین D است و این ویتامین به رشد فولیکول‌های جدید مو کمک می‌کند. این روغن به خوبی موها را رطوبت‌رسانی و آبرسانی می‌کند و به افزایش رشد مو و تقویت آن کمک می‌کند. همچنین روغن آووکادو با تحریک جریان خون از بسته شدن فولیکول‌های مو نیز جلوگیری می‌کند.آووکادو حاوی آنتی اکسیدان های قوی می باشد که برای سلامت پوست مفید بوده و درمان طبیعی و عالی برای از بین بردن خشکی پوست است. همچنین باعث شادابی و طراوت پوست می شود.روغن آووکادو این قدرت را دارد تا به لایه دوم پوست هم نفوذ پیدا کند و از آن جایی که اسید اولئیک و فیتوسترول در فرمولاسیون آن یافت می شود، پوست را به خوبی مرطوب نگه می دارد. به علاوه خواص روغن آووکادو سبب تقویت کلاژن های پوست می شوند.

محصولاتی که در فروشگاه ما حاوی عصاره آووکادو می باشد: کرم مرطوب کننده دست و صورت حاوی روغن آرگان کاسه ای

 





هسته زرد آلو

عصاره هسته زرد آلو

عصاره هسته زردآلو به دلیل بافت سبک و لطیف آن که اصلا چسبنده نیست، کاملا مناسب برای پوست به خصوص صورت بوده و همین طور دارای خواص درمانی، ضدعفونی، ضدپیری و دارای مقادیر آنتی اکسیدان بالا است.عصاره هسته زردآلو خاصیت مرطوب کنندگی عمیقی دارد، پس دیگر منافذ برای تامین رطوبت پوست بیش از حد فعالیت نمی‌کنند و در نهایت مسدود نمی‌شوند. عصاره زردآلو همچنین به درمان خشکی و پوسته پوسته شدن پوست سر کمک می کند و دارای اسید اولئیک است که اسید چرب امگا ۹ و نرم کننده فوق العاده ای است که موها و پوست سر را نرم تر و براق تر می کند. در واقع مو و پوست سر را مرطوب و آبرسانی می کند و در نتیجه خشکی پوست را کاهش می دهد.

محصولاتی که در فروشگاه ما حاوی عصاره هسته زرد آلو می باشد: اسکراب لایه بردار صورت

 





هیالورونیک اسید

هیالورونیک اسید

هیالورونیک اسید برای آبرسانی پوست یک معجزه به شمار می رود. این ماده به بهبود کلاژن سازی طبیعی پوست کمک کرده و اثرات ناشی از افزایش سن و قرار گرفتن در معرض نور خورشید و آلاینده ها و ... را مورد هدف قرار می دهد. همچنین با تامین رطوبت مورد نیاز سلول های پوستی، از خشک و کدر و پوسته پوسته شدن های سطح پوست شما جلوگیری می نماید. این ماده ارزشمند باعث حجیم و پر تر شدن پوست شده و ظاهری صاف و یکدست تر به آن می بخشد. علاوه بر این در کند نمودن روند پیری و تخریب سلول های پوستی موثر بوده و ضمن ممانعت از ایجاد آثار خطوط و چروک های پوستی، خطوط سطحی ایجاد شده را نیز درمان می کند. از این رو هیالورونیک اسید را یک ماده جوانساز و ضد پیری برای تمام انواع پوست ها می دانند که جوانی و سلامتی را به پوست باز می گرداند.

محصولاتی که در فروشگاه ما حاوی  هیالورونیک اسید می باشد: ژل شستشوی صورت پمپی حاوی هیالورونیک اسید

 





روغن شترمرغ

عصاره روغن شتر مرغ

بزرگترین خواص روغن شترمرغ برای پوست و مو، سرشار بودن آنها از اسیدهای چرب ضروری است. با تغذیه شترمرغ ها از گیاهان و دانه ها، بدن پرنده سبزی ها را به چربی مفید و حیوانی تبدیل می کند که سرشار از این اسیدهای چرب است. این چربی های حاصل از سبزیجات، سرشار از امگا ۳، امگا ۶، امگا ۹ و … است.از طرفی هم اسیدها جزو ضروری محصولات مراقبت از پوست هستند و از غشای سلولی سالم در پوست ما حمایت می کنند. اگر این اسیدها در رژیم غذایی نباشد و بصورت موضعی برای مراقبت از پوست مصرف نشوند، احتمال دارد که پوست خشک شود. عواملی چون ترک، التهاب پوست و لکه های زیاد پوستی نیز  بیشتر می شود.

محصولاتی که در فروشگاه ما حاوی روغن شترمرغ می باشد: صابون صورت شترمرغ 

 





خاویار

عصاره خاویار

خاویار حاوی پتاسیوم است که پوست را مستحکم کرده و از افتادگی آن جلوگیری می کند. علاوه بر اینها خاویار هم مانند بدن انسان ۷۰% از آب تشکیل شده است، که می تواند باعث مرطوب شدن پوست شده و از بوجود آمدن خطوط اخم یا انواع چروک های پوستی جلوگیری کند.خاویار سرشار از آنتی اکسیدان هایی نظیر ویتامین A ،D و E است که هم از پوست در برابر تاثیرات محیط و پیر شدن محافظت می کند هم باعث بازسازی زودتر پوست می شود.امگا ۳ و امگا ۶ از جمله اسیدهایی هستند که از عفونت های سلولی بر پوست جلوگیری می کنند و باعث شفاف شدن آن شده و پف های زیر چشم را از بین می برند.خاویار برای پوست به خوبی عمل آبرسانی را انجام می دهد، این مساله می تواند از پوست در برابر تاثیرات محیطی نظیر اشعه خورشید و تغییرات آب و هوا و سایر فاکتورهایی که در محیط روی پوست اثر می گذارند محافظت کند.

محصولاتی که در فروشگاه ما حاوی عصاره خاویار می باشد: صابون صورت خاویار

نوشته شده در 1401-10-04 توسط مقاله های مراقبت از پوست, مقاله های مراقبت از مو 0 253

نظرات خود را درباره این مقاله به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

محصولات بازدیدشده

محصولی وجود ندارد

منو

مقایسه 0