گوشی موبایل Nokia 216 2016 16 MB

جدید

حافظه داخلی : 16 مگابایت

دوربین عقب : 0.3 مگاپیکسل

دوربین جلو : VGA

صفحه نمایش : 2.4 اینچ

گارانتی : شرکتی

جزییات بیشتر

 
بررسی تخصصی

معرفی کوتاه گوشی موبایل نوکیا 216

نوکیا 216 با سادگی منحصر به فرد و البته حداقل امکانات لازم برای یک تلفن همراه، مناسب برای افرادی است که تمایلی به استفاده از گوشی های هوشمند نداشته و یا اینکه با توجه به شرایط شغلی یا ... اجازه استفاده از گوشی های هوشمند را ندارند. در نوکیا 216 سعی شده تا یک قدم از گوشی های سنتی نوکیا فاصله گرفته شود تا برخی امکانات اولیه امروزی به آن اضافه شود. این محصول علاوه بر یک دوربین VGA که توانایی فیلم برداری با کیفیت 240p را هم دارد، مجهز به درگاه کارت حافظه بوده و توانایی پخش موزیک و یا دریافت امواج رادیوی FM را هم دارد. نوکیا 216 یک صفحه نمایش 2.4 اینچی کوچک دارد که با باتری 1020 میلی آمپر بر ساعت انرژی لازم را بدست می آورد. این دستگاه هر چند که از طراحی سنتی گوشی های موبایل بهره میبرد اما نسبت به گوشی های قدیمی نوکیا به روزتر شده و با صفحه نمایش رنگی و منوی جذاب تر، خسته کننده نخواهد بود.

ویژگی های صفحه نمایش

گوشی موبایل نوکیا 216 مجهز به یک نمایشگر 2.4 اینچ با رزولوشن 320×240 پیکسل می باشد که از تراکم 167 پیکسل بر هر اینچ برخوردار می باشد.

اندازه کلی صفحه نمایش نسبت به بدنه 30.1% بوده که به نسبت سایز گوشی موبایل از اندازه بسیار استانداردی برخوردار می باشد. نمایش براق و شفاف برنامه ها و آیکون های گوشی به سبب فن آوری TFT بسیار رضایت بخش می باشد. میزان نوردهی موبایل طوری است که هیچگونه محدودیتی در هنگام مشاهده برنامه ها ایجاد نمی شود و با شوق بیشتری می توانید تصاویر، پخش فیلم و بازی های گوشی تان را دنبال کنید و از داشتن چنین گوشی ویژه ای لذت ببرید.

خبر خوشحال کننده ای که در این رابطه مطرح است وجود انواع تم و پس زمینه برای گوشی است که می توانید هر کدام را بسته به سلیقه تان فعال کرده و از آن بهره ببرید. در قسمت پایین صفحه نمایش از سه گزینه آپشن، برگشت و انتخاب می توانید برای دسترسی به منوهای مربوطه و استفاده راحت تر از گوشی استفاده کنید. علاوه بر این در قسمت بالایی آن نیز همیشه می توانید ساعت گوشی را مشاهده کرده و زمان را در دستان خود داشته باشید.

طراحی جمع و جور و خواستنی

بیشتر افراد در کنار گوشی های بزرگ همیشه خواستار داشتن گوشی های کوچک و دم دستی هستند تا تماس های روزانه و کاری خود را به راحتی توسط آن انجام دهند.نوکیا 216 با ابعاد بدنه 13.5×50.2×118 میلی متر، به نسبت گوشی نوکیا 215 از افزایش چند میلی متری در بدنه حکایت دارد که شاید به دلیل دو سیمکارته بودن این گوشی جدید باشد.

ساخت و ساز بدنه این گوشی جدید با جنس پلاستیکی مقاوم ساخته شده تا به راحتی آن را در میان دستان خود بگیرید و مورد استفاده قرار دهید. شیار بلندگوها در قسمت پشت موبایل، پایین تر از سنسور دوربین قرار گرفته و در قسمت وسط گوشی نیز لوگوی NOKIA خودنمایی می کند.

 دوربین گوشی نیز در کنار سنسور جای گرفته و با ساختاری صاف و بدون برجستگی، نشان دهنده طراحی زیبای گوشی می باشد. علاوه بر این مجهز به دکمه های پلاستیکی ویژه با نور پس زمینه شفاف است تا در مکان های کم نور و بدون روشنایی نیز بتوان از گوشی به راحتی استفاده کرد.

عملکرد دوربین

خبر خوشحال کننده ای که در این رابطه مطرح است جدا از امکانات سیمکارت و پشتیبانی آن می توانید به راحتی از دوربین گوشی استفاده کرده و تصاویر زیبایی را خلق کنید چراکه مجهز به یک فلش LED می باشد و همین می تواند کیفیت تصاویر را تا حدود زیادی افزایش دهد. دوربین اصلی موبایل نوکیا 216 با سنسور VGA، رزولوشن 240P و سرعت 15 فریم بر ثانیه به شما امکان می دهد تا سوژه های خود را به صورت استاندارد عکاسی کنید. بنابراین در مواقعی که با ثبت آیتم های ضروری مواجه می شوید می تواند گزینه خوبی باشد. دوربین ثانویه نیز با همان کیفیت VGA ارائه شده و می توان گفت از این لحاظ به نسبت سایر مدل های گذشته نه تنها کم و کسری صورت نگرفته بلکه از هر لحاظ با پیشرفت مواجه شده است.

امکانات گوشی موبایل

دو سیمکارته بودن گوشی در کنار توابعی مثل تنظیم ساعت، تقویم، چراغ قوه، ماشین حساب، یادآوری، یادداشت صوتی و... مدیریت راحت تر گوشی را به همراه خواهد داشت. علاوه بر این تا 2000 مخاطب را با شماره تماس های مختلف می توانید بر روی دفترچه تلفن گوشی تان ذخیره سازی کنید. وجود قابلیت های ارتباطی همچون بلوتوث v3.0 و در کنار آن کابل microUSB v1.1 به شما امکان می دهد تا انواع فایل های صوتی و تصویری مختلف را از دستگاه های مختلف، سازگار با این ویژگی ها دریافت کرده و نتیجه مطلوبی از عملکرد را تجربه کنید.

ویژگی های باتری

باتری قابل جابجایی لیتیوم یون 1020 میلی آمپر ساعت با قابلیت 576 h زمان آماده به کار و تا 18 ساعت زمان مکالمه را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.همچنین باتری این موبایل قادر است که حتی در اوج روشنایی صفحه نمایش نیز با همان گنجایش بدون کاهش ظرفیت عملکرد داشته باشد و در عین حال نیز مدت زمان کمی برای شارژ، مورد نیاز می باشد.

البته عدم هوشمندی این گوشی نیز تا حدود بسیار زیادی مانع از مصرف و هدر رفتن شارژ باتری می شود چراکه به محض روشن شدن دیتای گوشی باتری موبایل شروع به خالی شدن کرده و از توان آن کاسته خواهد شد.

 
جزئیات فنی
مدل216 Nokia
وزن محصول82.6 گرم
شبکه های مخابراتی2G
شبکه 2GGSM 900 / 1800 - سیم کارت 1 & سیم کارت 2
تعداد سیم کارتدو سیم کارت مینی سیم + microSD
نوع صفحه نمایشTFT
ابعاد صفحه نمایش2.4 اینچ
رزولوشن240x320 پیکسل (در حدود 167 پیکسل در هر اینچ)
رنگ بندیمشكی, سفید, آبی روشن
دوربین پشت0.3 مگاپیکسل
دوربین جلوVGA
دوربینبله
فیلم برداری 240 × 320 و سرعت 15 فریم بر ثانیه
فلش دوربین عقبLED
حافظه داخلی گوشی16 مگابایت
حافظه RAM16 مگابایت
حداکثر ظرفیت حافظه جانبی۳۲ گیگابایت
سیستم عاملندارد
نوع باتریاز نوع لیتیوم-یون با ظرفیت 1020 میلی‌آمپر ساعت
قابلیت تعویض باتریبله
WIFIخیر
رادیوبله
بلوتوثبله
ورژن بلوتوثنسخه 3.0
GPSخیر
حسگر اثر انگشتخیر
ساپورت OTGبله
لوازم جانبی باتری , شارژر , هندزفری , دفترچه‌ راهنما
ساختار بدنهپلاستیک
فلش دوربین جلوخیر
 
شرایط گارانتی موبایل

شرایط عمومی گارانتی برای محصولات بف کالا

کلیه محصولات فروشگاه از 24 ساعت تا 48 ساعت گارانتی تست سلامت دارد و در صورتی که پس از تحویل از مامور پستی محصول دچار شکستگی و یا هر گونه آسیب دیدگی باشد باید در طی 24 ساعت به فروشگاه اطلاع رسانی شود و جهت بازگشت محصول هماهنگی لازم صورت گیرد



شرایط گارانتی گوشی های موبایل در فروشگاه بف کالا

کلیه مدلهای گوشی موبایل با گارانتی شرکتی میباشد و از طرف وارد کننده دارای 7 الی 15 روز گارانتی و 18 ماه وارانتی میباشد

** گارانتی : در صورتی که مشکل سخت افزاری داشته باشد به طورکامل تعویض میشود **

** وارانتی : از تاریخ خرید به مدت 18 ماه شامل خدمات پس از فروش از طرف شرکت وارد کننده میباشد و درصورتی که مشکلی برای محصول ایجاد شود و در قوانین شرکت واردکننده باشد تعمیر خواهد شد **



نوشتن دیدگاه

گوشی موبایل Nokia 216 2016 16 MB

حافظه داخلی : 16 مگابایت

دوربین عقب : 0.3 مگاپیکسل

دوربین جلو : VGA

صفحه نمایش : 2.4 اینچ

گارانتی : شرکتی

نوشتن دیدگاه

محصولات بازدیدشده

مشخصات عمومی

مدل
216 Nokia
ساختار بدنه
پلاستیک

مشخصات ارتباطات

شبکه های مخابراتی
2G
شبکه 2G
GSM 900 / 1800 - سیم کارت 1 & سیم کارت 2
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت مینی سیم + microSD

مشخصات صفحه نمایش

نوع صفحه نمایش
TFT
ابعاد صفحه نمایش
2.4 اینچ
رزولوشن
240x320 پیکسل (در حدود 167 پیکسل در هر اینچ)

مشخصات حافظه

حافظه داخلی گوشی
16 مگابایت
حافظه RAM
16 مگابایت
حداکثر ظرفیت حافظه جانبی
۳۲ گیگابایت

مشخصات دوربین

دوربین پشت
0.3 مگاپیکسل
دوربین جلو
VGA
دوربین
فیلم برداری
240 × 320 و سرعت 15 فریم بر ثانیه
فلش دوربین عقب
LED
فلش دوربین جلو

مشخصات سیستم عامل

سیستم عامل

مشخصات باتری

نوع باتری
از نوع لیتیوم-یون با ظرفیت 1020 میلی‌آمپر ساعت
قابلیت تعویض باتری

سایر مشخصات

رنگ بندی
مشكی, سفید, آبی روشن
WIFI
رادیو
بلوتوث
ورژن بلوتوث
نسخه 3.0
GPS
حسگر اثر انگشت
ساپورت OTG
لوازم جانبی
باتری , شارژر , هندزفری , دفترچه‌ راهنما

سایر ویژگی ها

وزن محصول
82.6 گرم

محصولات بازدیدشده

منو

مقایسه 0